Pozice v prohlížeči

Jistě víte, o čem je řeč. Když hledáte něco ke koupi, zobrazí se vám nabídky od shora dolů. Na kterou kliknete jako první a na kterou pak? Kliknete vůbec na další?

To jsou dvě základní otázky pro obyčejného kupujícího a ihned si na ně odpovíme. Skoro každý kupující klikne na první obchod, pak druhý a maximálně ještě tak třetí, pokud se mu nepozdávají ceny, nebo cokoli jiného. Málokdo pak ještě v klikání dále pokračuje, ledaže má hodně času a ví, že musí najít ještě nižší cenu, nebo takový výrobek, který dosud nenalezl. Pokud ano, dále již další obchody neprohlíží.

SEO

Tím jsme si odpověděli dvě základní otázky, a můžeme pokračovat dalšími. Proč je ten web nahoře a můj až pod ním, nebo ještě níže? Protože nemáte SEO optimalizaci. Ta je nejčastější příčinou toho, že váš web je na druhé či ještě další pozici.

Google totiž web neustále prohledává, nonstop bez přerušení celou internetovou síť. A stránky, které se mu jeví relevantní zařazuje výše než ty, které se mu tak nejeví. A to je jádro pudla. Na těch vašich může být nějaká drobnost, která je odsunula o pár pozic dolů.

Většinou na to sami nepřijdete a zde přichází ke slovu SEO optimalizátor. To je muž, který má takové odborné znalosti, že si se SEO tyká a jsou spolu kamarádi. Proto se s ním neváhejte dát dohromady, je to člověk, který vám váš web vrátí na první pozice ve vyhledávači.

Znázornění optimalizace

SEO Plzeň https://www.seolight.cz/plzen má těchto mužů naprostý dostatek, a proto neváhejte a volejte nebo pište. Tam se vás rádi ujmou a ihned začnou pracovat na nápravě. Ale jestli si myslíte, že za minutu budete zpět, jste na omylu. Tohle neumí nikdo na celém světě, vyhledávači chvilku potrvá, než se vše napraví. A práce kolem toho je opravdu habaděj. I když už bude SEO hotovo, přece jen to chvilku trvá. Musíte být trpěliví, ale uvidíte, že pak budete opět na své pozici a zákazníci budou opět nakupovat.